KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Modele strategii marketingowych : wybrane ujęcia paradygmatyczne i sektorowe : praca zbiorowa /

wybrane ujęcia paradygmatyczne i sektorowe : praca zbiorowa /
pod redakcją Leszka Żabińskiego ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego.
Katowice :
Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej,
2000.
310 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
Bibliografia na stronach 293-302.
Streszczenie oraz spis treści również w języku angielskim.
83-7246-116-3
658.1/.5.012:339.138




 



Marketing strategiczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.100370 Z.100370 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
Rekord: