KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing strategiczny i relacyjny : węzłowe kierunki i metodyka badań : praca zbiorowa /

węzłowe kierunki i metodyka badań : praca zbiorowa /
pod red. Teresy Żabińskiej.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach,
2004.
359 s. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. przy rozdz.
837246-390-5
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 



Marketing
Marketing -- zarządzanie.
Marketing partnerski
Marketing partnerski -- teoria
Marketing relacyjny.
Marketing strategiczny
Marketing strategiczny -- teoria
Marketing strategiczny.
teoria
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.69970 Nocne 28/05/2012 -
Rekord: