KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Quo vadis marketingu /

red. nauk. Grażyna Rosa ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Szczecin :
PP-H Zapol Dmochowski, Sobczyk,
2012.
334 s. : il. ; 24 cm.
Materiały z VI i VII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Quo Vadis Marketingu.
Bibliogr.
978-83-837518-416-7
339.138:316.77](061)




Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd. Sprawozdania z konferencji).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.14861 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.14861
krótkoterminowe 26/07/2023 Zamów
T TM.12915 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.12915
krótkoterminowe 28/06/2023 Zamów
T T.11998 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.11998
Nocne 25/04/2023 -
BE E.74589 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 13/12/2013 -
Rekord:
ISBN: