KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Nowoczesny świat marketingu : quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /

quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /
Quo vadis marketingu II
pod red. Grażyny Rosy, Agnieszki Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług. Koło Naukowe "Komunikacja w biznesie".
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing)
Szczecin :
"Zapol",
2007.
116 s. : wykr. ; 24 cm.
Materiały z II konferencji, która obyła się w Szczecinie 19-20 kwietnia 2007.
Bibliogr.
978-83-7518-006-0
339.138(061)




Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd. Sprawozdania z konferencji).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.9864 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.9864
Nocne 08/03/2016 -
Rekord:
ISBN: