KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki /

Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości firmy
[redaktorzy naukowi Grażyna Rosa, Magdalena Brzozowska-Woś].
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2015.
424 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 875)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 41, t. 1)
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 41, t. 1)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
W serii gł. ISSN 1640-6818: nr 875.
Bibliogr. przy artykułach.
Część artykułów ang. Streszcz. ang., pol. przy artykułach.
339.138:339.138:004.738.5




Marketing. Badania marketingowe.

 



167688
Branding (marketing).
Branding (marketing). -- 167688
Wizerunek przedsiębiorstwa.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.3593 Tylko na miejscu 10/12/2015 -
Na miejscu
BG Cg.37032 Cg.28260(Pdc) Tylko na miejscu 10/12/2015 -
Na miejscu
Rekord: