KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie marketingowe, koncepcje marketingu a praktyki zarządzania : aspekty teoretyczne i badawcze : praca zbiorowa = Marketing management, marketing concepts and management practices : theoretical and research aspects : collective work /

aspekty teoretyczne i badawcze : praca zbiorowa = Marketing management, marketing concepts and management practices : theoretical and research aspects : collective work /
Marketing management, marketing concepts and management practices
pod red. Teresy Żabińskiej i Leszka Żabińskiego ; [aut. rozdz. Leszek Żabiński et al.].
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2007.
400 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. w jęz. ang.
Spis treści również w jęz. ang.
978-83-7246-885-7
339.138:65.01




Marketing

 



Marketing
Marketing -- zarządzanie.
Zarządzanie przedsiębiorstwem.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.93408 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 11/04/2017 Zamów
BE E.71054 Nocne 12/12/2007 -
Rekord:
ISBN: