KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing 3.0 : Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek! /

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek! /
Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit
Kotler, Philip (1931- ).
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przeł. Dorota Gasper.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing)
Warszawa :
MT Biznes,
cop. 2010.
199 s. : il. ; 24 cm.
Ind.
Tł. z jęz. ang.
978-83-62195-92-3
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.11125 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.11125
Nocne 02/09/2019 -
Rekord:
ISBN: