Tytuł:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów /
Podtytuł:
trendy, strategie, instrumenty.
Wariant tytułu:
Strategie marketingowe miast i regionów
Część/tytuł:
Strategie marketingowe miast i regionów /
Odpowiedzialność:
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Na półce:
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Miejsce:
Szczecin :
Wydany przez :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
w roku:
2012.
Opis fizyczny:
547 s. :
il. ;
25 cm.
Seria:
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 23)
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 709)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 23)
Szukaj w serii:
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
Uwagi:
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 709.
Tekst częśc. w jęz. ang. - Streszcz. rozdz. w jęz. ang. i pol.
UKD:
005:339.138:332.14:332](082.1)