KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kontrola skuteczności marketingowej : problem zmienności interpretacji i pomiaru /

problem zmienności interpretacji i pomiaru /
Kowal, Witold.
Witold Kowal.
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu,
2010.
370 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ISSN 1899-3192 nr 130)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania ISSN 1689-6556 nr 196)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, 1689-6556 ; nr 196)
W serii gł.: ISSN 1899-3192 ; nr 130.
Bibliogr.
Summ.
978-83-7695-019-8
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.73165 Ec.33801 Tylko na miejscu 01/04/2011 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: