KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing 4.0 : era cyfrowa /

era cyfrowa /
Kotler, Philip (1931- ).
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper.
Czytelnia WZiEU (Marketing), Czytelnia Książek WNEiZ (Marketing), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing)
Warszawa :
MT Biznes,
2017.
184 s. : il. ; 24 cm.
3
brak wypożyczeń
978-83-8087-190-8
230009 (to nie jest sygnatura)



 



217135
Marketing cyfrowy.
Marketing cyfrowy. -- 217135

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2017/12/100000310094/100000310094_Kotler_Marketing40.pdf
Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004147620.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004147620.pdf

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.13818)
Syg.TM.13818
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
wypożyczona 23/12/2020 22/10/2020 2001300138187 Zarezerwuj
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.19794)
Syg.T.19794
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 02/09/2019 2001200197949 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.77906)
Czytelnia Książek WNEiZ : Marketing
Nocne 19/08/2019 2001000779062 -
Rekord:
ISBN: