KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe /

red. nauk. Henryk Mruk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Wypożyczalnia WZiEU (W-Strategie marketingowe), Dublety WZiEU
Poznań :
Wydaw.AE*Poznań,
2002.
286 s. : rys. : 24 cm.
3
brak wypożyczeń
Bibliogr
83-88760-63-7
339.13
100805 (to nie jest sygnatura)





Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.1373)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Strategie marketingowe
miesięczne 11/12/2016 2001300013736 Zamów
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.69067) Nocne 17/04/2007 2001000690671 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.68641) Nocne 17/04/2007 2001000686414 -
Rekord: