KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kompendium wiedzy o marketingu /

[aut.] Ewa Jerzyk [i in.] ; red. nauk. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk.
[Wyd. 1, dodr.].
Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2007.
356 s. : il. ; 21 cm.
3
brak wypożyczeń
Bibliogr. Ind.
978-83-01-14837-9
339.138(07)
126834 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
W  Wypożyczalnia Biblioteki Głównej (WM.8491) miesięczne 04/02/2010 2000200084914 Zamów
W  Wypożyczalnia Biblioteki Głównej (WM.8490) miesięczne 03/06/2013 2000200084907 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.11866)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
wypożyczona 25/12/2020 30/10/2020 2001200118661 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: