KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing : uwarunkowania i instrumenty /

uwarunkowania i instrumenty /
Mruk, Henryk.
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Czytelnia WZiEU (Marketing), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing), Dublety WZiEU , Wypożyczalnia WNEiZ (Marketing 18/1)
Poznań :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2005.
280 s. : wykr. ; 24 cm.
4
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 279-280.
83-7417-060-3
339.13:316.47:658.3
67591 (to nie jest sygnatura)





Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Marketing
Marketing -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.3276)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing
miesięczne 20/01/2020 2001300032768 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.8484)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 20/02/2012 2001200084843 -
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.92166)
Wypożyczalnia WNEiZ : Marketing 18/1
krótkoterminowe 28/10/2015 2001100921668 Zamów
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.69908) Nocne 16/05/2016 2001000699087 -
Rekord: