KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategia produktu /

MRUK, HENRYK
Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski.
Wyd.2 zm.
Wypożyczalnia WNEiZ (Marketing 18/1), Czytelnia WZiEU (Produkt)
Warszawa :
Polskie Wydaw.Ekonomiczne,
1999.
230 s. : rys. : 21 cm.
((Marketing bez Tajemnic) )
7
brak wypożyczeń
Bibliogr
83-208-1165-1
69780 (to nie jest sygnatura)





Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.1692)
Czytelnia WZiEU : Produkt
Nocne 31/05/2011 2001200016929 -
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.92178)
Wypożyczalnia WNEiZ : Marketing 18/1
krótkoterminowe 15/04/2014 2001100921781 Zamów
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.84861)
Wypożyczalnia WNEiZ : Marketing 18/1
miesięczne 21/02/2019 2001100848613 Zamów
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.84860)
Wypożyczalnia WNEiZ : Marketing 18/1
miesięczne 02/04/2012 2001100848606 Zamów
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.83634) miesięczne 27/02/2008 2001100836344 Zamów
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.83633) miesięczne 20/06/2012 2001100836337 Zamów
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.66019) Nocne 17/04/2007 2001000660193 -
Rekord: