KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing usług turystycznych /

red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.].
Wyd. 1, 4 dodr.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Turystyka), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing w turystyce)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2011.
215, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN )
(Turystyka )
Na str. red. rok wyd.: cop. 2005.
Bibliogr. s. 201-206 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższch na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
978-83-01-15296-3


 



aspekt ekonomiczny
Marketing turystyczny
Marketing turystyczny -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.
Turystyka
Turystyka -- aspekt ekonomiczny -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.15478 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w turystyce
TM.15478
krótkoterminowe 25/03/2022 Zamów
T T.21097 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Turystyka
T.21097
Nocne -
Rekord:
ISBN: