KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Smyczek, Sławomir. ( w 27 rekordach )


  1. Smyczek, Slawomir.
  1. Kp. Zachowania konsumentów na rynku usług bankowych / Sławomir Smyczek. - Katowice, 2001.
  2. OPI online
  3. International marketing management / by Mario Glowik, Slawomir Smyczek. - München, cop. 2011.
  1. Smyczek, Sławomir.
  1. Challenges for companies and consumers on international market /
  2. Challenges for marketing in 21st century /
  3. Consumer rights protection : threats and opportunities for enhancing consumer awareness /
  4. Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych / Hat, Agnieszka.
  5. Financial services marketing / Smyczek, Sławomir.
  6. Global business : towards new paradigm in time crisis /
  7. Internationales Marketing und Management /
  8. Kierunki studiów ekonomicznych - nowe uwarunkowania i wyzwania : materiały II wydziałowej konferencji dydaktyczno-naukowej /
  9. Kobieta na rynku pracy : poradnik dla kobiet /
  10. Konsument na rynku : zachowania, modele, aplikacje / Smyczek, Sławomir.
  11. Lojalność konsumentów na rynku : wybrane zagadnienia / Smyczek, Sławomir.
  12. Modele zachowań konsumentów na rynku usług finansowych / Smyczek, Sławomir.
  13. Modern marketing for profit and non-profit organizations : international perspective /
  14. New media in higher education market /
  15. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych / Smyczek, Sławomir.
  16. Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku / Smyczek, Sławomir.
  17. Promocja równych szans : materiały konferencyjne /
  18. Racjonalność gospodarowania dochodami w polskich gospodarstwach domowych / Smyczek, Sławomir.
  19. Social exclusions in Europe : marketing perspective /
  20. Technology-driven promotion for NGOs : experiences against social exclusions /
  21. Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań /
  22. Zachowania finansowe gospodarstw domowych / Gola, Jagoda.
  23. Zachowania konsumentów : procesy unowocześniania konsumpcji /
  24. Zachowania konsumentów na rynku usług bankowych / Smyczek, Sławomir.
  25. Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego : praca zbiorowa /
  26. Zachowania rynkowe kobiet : wybory i determinanty : praca zbiorowa / Małysa-Kaleta, Agata Barbara.
  27. Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty /