KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Palka, Stanisław (1941- ). ( w 19 rekordach )


  1. INP'93
  2. Tarn.
  3. Kształcenie przez badanie w praktyce szkolnej / Stanisław Palka. - Kraków, 1984.
  1. Palka, Stanisław (1941- ).
  1. Innowacyjna i eksperymentalna działalność szkół : materiały z międzynarodowej konferencji naukowej zorganizowanej przez Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego w dniach 7 i 8 czerwca 1990 r. /
  2. Kształcenie przez badanie w praktyce szkolnej / Palka, Stanisław
  3. Metodologia, badania, praktyka pedagogiczna / Palka, Stanisław
  4. Możliwości rozwijania i wykorzystywania teoretycznej wiedzy pedagogicznej : materiały z międzynarodowej konferencji naukowej zorganizowanej w Uniwersytecie Jagiellońskim w dniach 8 i 9 listopada 1994 roku /
  5. Nauki pedagogiczne a praktyka edukacyjna : materiały z polsko-niemieckiego sympozjum naukowego zorganizowanego przez Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego w dniach 26-27 maja 1988 r. /
  6. Orientacje w metodologii badań pedagogicznych /
  7. Pedagogika w stanie tworzenia : kontynuacje / Palka, Stanisław
  8. Pedagogika w stanie tworzenia / Palka, Stanisław
  9. Podstawy metodologii badań w pedagogice /
  10. Pogranicza pedagogiki i nauk pomocniczych /
  11. Szanse naukowego rozwoju pedagogiki : materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego w dniach 4 i 5 października 1985 r. /
  12. Teoretyczne odniesienia i praktyczne rozwiązania w pedagogice wczesnoszkolnej /
  13. Teoretyczne podstawy pedagogiki : praca zbiorowa /
  14. Teoria pedagogiczna a praktyczne doświadczenia nauczycieli / Palka, Stanisław
  15. Uczniowie klas I-III jako partnerzy nauczycieli : materiały z konferencji naukowo-metodycznej : [praca zbiorowa] /
  16. Warunki efektywności nauczania w szkole średniej / Palka, Stanisław
  17. Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej / Palka, Stanisław
  18. Wybrane zagadnienia z dydaktyki ogólnej : praca zbiorowa /
  19. Zagadnienia teorii pedagogicznej /