KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Sławińska, Maria. ( w 27 rekordach )


  1. OPI online
  2. BNPol online
  3. Katedra Handlu i Marketingu UEP, prof. dr hab. Maria Sławińska, 19.05.17
  1. Sławińska, Maria.
  2. Sławińska-Podkulińska, Maria.
  1. Finanse i inwestycje /
  2. Funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych /
  3. Gospodarka - rynek - przedsiębiorstwo : uwarunkowania rozwoju i zasady funkcjonowania /
  4. Gospodarka - technologia - przedsiębiorstwo /
  5. Gospodarka - technologia - zarządzanie /
  6. Handel we współczesnej gospodarce : źródła i przejawy innowacyjności /
  7. Handlowa obsługa przemysłu / Sławińska, Maria.
  8. Kompendium wiedzy o handlu /
  9. Kompendium wiedzy o logistyce /
  10. Kompendium wiedzy o logistyce /
  11. Kompendium wiedzy o logistyce /
  12. Marketing : koncepcje, strategie, trendy / Mruk, Henryk.
  13. Marketing w zarządzaniu firmą handlową / Sławińska, Maria.
  14. Modele biznesu w handlu detalicznym /
  15. Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego / Sławińska, Maria.
  16. Podstawy metodologiczne prac doktorskich w naukach ekonomicznych /
  17. Podstawy metodologiczne prac doktorskich w naukach ekonomicznych /
  18. Powiązania transakcyjne między przemysłem i handlem / Sławińska, Maria.
  19. Przedsiębiorstwo handlowe : ekonomika, zarządzanie, procesy / Sławińska, Maria.
  20. Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku /
  21. Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych / Pilarczyk, Bogna
  22. Strategie przedsiębiorstw handlowych w warunkach gospodarki rynkowej : materiały na konferencję naukową /
  23. Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Sławińska, Maria.
  24. Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Sławińska, Maria.
  25. Zarządzanie organizacjami : uwarunkowania - procesy - funkcje /
  26. Zarządzanie przedsiębiorstwem : uwarunkowania - strategie - instrumenty /
  27. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym / Sławińska, Maria.