Sławińska, Maria. ( w 27 rekordach )
- OPI online
- BNPol online
- Katedra Handlu i Marketingu UEP, prof. dr hab. Maria Sławińska, 19.05.17
- Sławińska, Maria.
- Sławińska-Podkulińska, Maria.
- Finanse i inwestycje /
- Funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych /
- Gospodarka - rynek - przedsiębiorstwo : uwarunkowania rozwoju i zasady funkcjonowania /
- Gospodarka - technologia - przedsiębiorstwo /
- Gospodarka - technologia - zarządzanie /
- Handel we współczesnej gospodarce : źródła i przejawy innowacyjności /
- Handlowa obsługa przemysłu / Sławińska, Maria.
- Kompendium wiedzy o handlu /
- Kompendium wiedzy o logistyce /
- Kompendium wiedzy o logistyce /
- Kompendium wiedzy o logistyce /
- Marketing : koncepcje, strategie, trendy / Mruk, Henryk.
- Marketing w zarządzaniu firmą handlową / Sławińska, Maria.
- Modele biznesu w handlu detalicznym /
- Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego / Sławińska, Maria.
- Podstawy metodologiczne prac doktorskich w naukach ekonomicznych /
- Podstawy metodologiczne prac doktorskich w naukach ekonomicznych /
- Powiązania transakcyjne między przemysłem i handlem / Sławińska, Maria.
- Przedsiębiorstwo handlowe : ekonomika, zarządzanie, procesy / Sławińska, Maria.
- Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku /
- Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych / Pilarczyk, Bogna
- Strategie przedsiębiorstw handlowych w warunkach gospodarki rynkowej : materiały na konferencję naukową /
- Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Sławińska, Maria.
- Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Sławińska, Maria.
- Zarządzanie organizacjami : uwarunkowania - procesy - funkcje /
- Zarządzanie przedsiębiorstwem : uwarunkowania - strategie - instrumenty /
- Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym / Sławińska, Maria.