Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). ( w 31 rekordach )
- Łopacińska, Krystyna Mazurek-.
- INP'93
- BN online
- Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Krystyna Mazurek-Łopacińska. - Warszawa, 2003.
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
- Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych /
- Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych /
- Badania marketingowe : metody, nowe podejścia i konteksty badawcze /
- Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji /
- Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /
- Badania marketingowe : nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku /
- Badania marketingowe : nowe wyzwania /
- Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /
- Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /
- Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /
- Badania marketingowe : rozwój metod i technik badawczych /
- Badania marketingowe : skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
- Badania marketingowe : teoria i praktyka /
- Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku /
- Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej /
- Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
- Badania przestrzenne rynku i konsumpcji a polityka regionalna Unii Europejskiej /
- Badania rynkowe /
- Badania rynkowe /
- Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane /
- Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce / Kuśmierczyk, Krystyna.
- Kultura polska a Unia Europejska : problemy, wyzwania, nadzieje /
- Kultura w gospodarce rynkowej : problemy adaptacji marketingu /
- Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
- Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie / Mazurek-Łopacińska, Krystyna
- Problemy zarządzania sferą kultury i turystyki /
- Wybrane zagadnienia analizy rynku : materiały do zajęć dydaktycznych /
- Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa / Mazurek-Łopacińska, Krystyna
- Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Mazurek-Łopacińska, Krystyna
- Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku /
- Zmiany zachowań konsumenckich w warunkach transformacji polskiej gospodarki /