KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). ( w 31 rekordach )


  1. Łopacińska, Krystyna Mazurek-.
  1. INP'93
  2. BN online
  3. Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Krystyna Mazurek-Łopacińska. - Warszawa, 2003.
  1. Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ).
  1. Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych /
  2. Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych /
  3. Badania marketingowe : metody, nowe podejścia i konteksty badawcze /
  4. Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji /
  5. Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /
  6. Badania marketingowe : nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku /
  7. Badania marketingowe : nowe wyzwania /
  8. Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /
  9. Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /
  10. Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /
  11. Badania marketingowe : rozwój metod i technik badawczych /
  12. Badania marketingowe : skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
  13. Badania marketingowe : teoria i praktyka /
  14. Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku /
  15. Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej /
  16. Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
  17. Badania przestrzenne rynku i konsumpcji a polityka regionalna Unii Europejskiej /
  18. Badania rynkowe /
  19. Badania rynkowe /
  20. Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane /
  21. Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce / Kuśmierczyk, Krystyna.
  22. Kultura polska a Unia Europejska : problemy, wyzwania, nadzieje /
  23. Kultura w gospodarce rynkowej : problemy adaptacji marketingu /
  24. Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
  25. Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie / Mazurek-Łopacińska, Krystyna
  26. Problemy zarządzania sferą kultury i turystyki /
  27. Wybrane zagadnienia analizy rynku : materiały do zajęć dydaktycznych /
  28. Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa / Mazurek-Łopacińska, Krystyna
  29. Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Mazurek-Łopacińska, Krystyna
  30. Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku /
  31. Zmiany zachowań konsumenckich w warunkach transformacji polskiej gospodarki /