KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Pilarczyk, Bogna (1948- ). ( w 19 rekordach )


  1. Rozwój nauki o handlu wewnętrznym w latach 1945-1985 / Bogna Pilarczyk. - Poznań, 1991.
  2. Leszczyńskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk : narodziny / pod red. Stanisława Sierpowskiego. - Leszno, 2004.
  3. OPI online
  4. BNPol online
  5. Katedra Strategii Marketingowych UEP, prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, 18.05.17
  1. Pilarczyk, Bogna (1948- ).
  1. Badania marketingowe na rynku business-to-business / Kaniewska-Sęba, Aleksandra.
  2. Ekonomika handlu wewnętrznego : praca zbiorowa /
  3. Kompendium wiedzy o marketingu /
  4. Kompendium wiedzy o marketingu /
  5. Komunikacja rynkowa : ewolucja, wyzwania, szanse /
  6. Komunikacja rynkowa : skuteczne narzędzia i obszary zastosowania /
  7. Komunikacja rynkowa : strategie i instrumenty /
  8. Kształtowanie rynku dóbr konsumpcyjnych / Pilarczyk, Bogna
  9. Marketing : koncepcje, strategie, trendy / Mruk, Henryk.
  10. Marketing : uwarunkowania i instrumenty / Mruk, Henryk.
  11. Marketing / Kotler, Philip
  12. Marketing / Kotler, Philip
  13. Marketing / Kotler, Philip
  14. Marketing / Kotler, Philip
  15. Marketing / Kotler, Philip
  16. Marketing, communications, strategies /
  17. Relacje na rynku business-to-business : rozwój, wartość, komunikacja /
  18. Rozwój nauki o handlu wewnętrznym w latach 1945-1985 / Pilarczyk, Bogna
  19. Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych / Pilarczyk, Bogna