Pilarczyk, Bogna (1948- ). ( w 19 rekordach )
- Rozwój nauki o handlu wewnętrznym w latach 1945-1985 / Bogna Pilarczyk. - Poznań, 1991.
- Leszczyńskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk : narodziny / pod red. Stanisława Sierpowskiego. - Leszno, 2004.
- OPI online
- BNPol online
- Katedra Strategii Marketingowych UEP, prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, 18.05.17
- Pilarczyk, Bogna (1948- ).
- Badania marketingowe na rynku business-to-business / Kaniewska-Sęba, Aleksandra.
- Ekonomika handlu wewnętrznego : praca zbiorowa /
- Kompendium wiedzy o marketingu /
- Kompendium wiedzy o marketingu /
- Komunikacja rynkowa : ewolucja, wyzwania, szanse /
- Komunikacja rynkowa : skuteczne narzędzia i obszary zastosowania /
- Komunikacja rynkowa : strategie i instrumenty /
- Kształtowanie rynku dóbr konsumpcyjnych / Pilarczyk, Bogna
- Marketing : koncepcje, strategie, trendy / Mruk, Henryk.
- Marketing : uwarunkowania i instrumenty / Mruk, Henryk.
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing, communications, strategies /
- Relacje na rynku business-to-business : rozwój, wartość, komunikacja /
- Rozwój nauki o handlu wewnętrznym w latach 1945-1985 / Pilarczyk, Bogna
- Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych / Pilarczyk, Bogna