KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Stucki, Edmund. ( w 22 rekordach )


  1. Stucki, E.
  2. Stucki, Edward.
  1. Poziom i jakość kształcenia / pod red. Edmunda Stuckiego. - Bydgoszcz, 1988.
  2. Kp. Z teorii i praktyki nauczania początkowego. Cz. 4 / pod red. E. Stuckiego. - Bydgoszcz, 1986.
  3. Kp. Rozrywki matematyczne dla dzieci / Edmund Stucki. - Inowrocław, [1993]. (błędne imię na okł.: Edward).
  4. OPI online
  5. BNPol online
  1. Stucki, Edmund.
  2. Stucki, Edmund. (pol.) Metodyka nauczania matematyki w klasach niższych
  1. Materiały pomocnicze z dydaktyki dla studentów pracujących. Jakóbowski, Jan
  2. Metodyka nauczania matematyki w klasach niższych. Stucki, Edmund.
  3. Metodyka nauczania matematyki w klasach niższych. Stucki, Edmund.
  4. Metodyka nauczania matematyki w klasach niższych. Stucki, Edmund.
  5. Metodyka nauczania matematyki w klasach niższych. Stucki, Edmund.
  6. Metodyka nauczania matematyki w klasach niższych. Stucki, Edmund.
  7. Nauczanie matematyki w klasach niższych. Stucki, Edmund.
  8. Nauczanie matematyki w klasach niższych. Stucki, Edmund.
  9. Nauczanie matematyki w klasach niższych. Stucki, Edmund.
  10. Niektóre kierunki doskonalenia procesu kształcenia /
  11. Niektóre zagadnienia dydaktyki współczesnej / Jakóbowski, Jan
  12. Obszary badań Instytutu Nauczania Początkowego i Wychowania Przedszkolnego /
  13. Poziom i jakość kształcenia /
  14. Problemy innowacji w kształceniu i wychowaniu / Stucki Edmund (red.)
  15. Przezrocza i projektogramy w początkowym nauczaniu matematyki / Stucki, Edmund.
  16. Przyspieszenie rozwoju zdolności myślenia w nauczaniu początkowym / Stucki, Edmund.
  17. Rozwijanie zdolności matematycznych w nauczaniu początkowym / Stucki, Edmund.
  18. Rozwijanie zdolności myślenia dzieci młodszych w procesie dydaktycznym : (przykłady ćwiczeń z języka polskiego i matematyki) / Smolińska, Halina.
  19. Środki audiowizualne w pracy przedszkola / Stucki, Edmund.
  20. Techniczne środki dydaktyczne w pracy przedszkola / Stucki, Edmund.
  21. Warunki i drogi optymalizacji procesu dydaktyczno-wychowawczego /
  22. Z teorii i praktyki nauczania początkowego.