KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Šmid, Wacław. ( w 20 rekordach )


  1. Kp. Słownik terminów : polsko-angielski : [zarządzanie, marketing, finanse, rachunkowość, bankowość, giełda, handel, prawo gospodarcze] / wybór i oprac. Wacław Šmid. - Warszawa, 2000.
  2. Psychologia i socjologia zarządzania : słownik terminów / Wacław Šmid. - Sosnowiec, 2003.
  1. Šmid, Wacław.
  1. Boss Leksykon / Šmid, Wacław.
  2. Encyklopedia promocji i reklamy / Šmid, Wacław.
  3. Język reklamy / Šmid, Wacław.
  4. Język reklamy w komunikacji medialnej / Šmid, Wacław.
  5. Leksykon komunikacji medialnej : słownik polsko-angielski i angielsko-polski / Šmid, Wacław.
  6. Leksykon menedżera : słownik angielsko-polski : organizacja, zarządzanie, bankowość, rachunkowość, księgowość, marketing, handel zagraniczny, reklama, obrót giełdowy, public relations, prawo podatkowe / Šmid, Wacław.
  7. Leksykon przedsiębiorcy / Šmid, Wacław.
  8. Leksykon przedsiębiorcy / Šmid, Wacław.
  9. Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi : słownik polsko-angielski i angielsko-polski / Šmid, Wacław.
  10. Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing / Šmid, Wacław.
  11. Metamarketing / Šmid, Wacław.
  12. Polsko-angielski słownik biznes, media, reklama : 15 000 zwrotów, wyrażeń i haseł. Šmid, Wacław.
  13. Psychologia i socjologia zarządzania : słownik terminów / Šmid, Wacław.
  14. Reklama : teoria projektu / Šmid, Wacław.
  15. Słownik terminów angielsko-polski /
  16. Słownik terminów polsko- angielski : [zarządzanie, marketing, finanse, rachunkowość, bankowość, giełda, handel, prawo gospodarcze] /
  17. Umysł technologiczny : zasady nowej metodologii / Šmid, Wacław.
  18. Wykłady z komunikacji społecznej / Šmid, Wacław.
  19. Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej / Šmid, Wacław.
  20. Znaczenie czy ekonomia? : podstawy odkrycia naukowego = The sense or the economy? : foundations of the scientific discovery / Šmid, Wacław.