Sznajder, Andrzej. ( w 23 rekordach )
Tropy:
Źródło:
INP'92/93
Andrzej Sznajder Marketing sportu : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, 268 s. / Katarzyna Kochaniak // Studia Medioznawcze. - Nr 3 (38) 2009, strony 195-198.
Rekordy KHW:
Sznajder, Andrzej (1950- ).
Sznajder, Andrzej.
Opisy bibliograficzne:
Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności /
Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności /
Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie /
Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie eksportującym : praca zbiorowa /
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Sznajder, Andrzej.
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Sznajder, Andrzej.
Marketing sportu / Sznajder, Andrzej.
Marketing sportu / Sznajder, Andrzej.
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Sznajder, Andrzej.
Marketing wirtualny / Sznajder, Andrzej.
Marketing wirtualny / Sznajder, Andrzej.
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Mazur, Jolanta.
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Mazur, Jolanta.
Reklama : organizacja i funkcjonowanie w gospodarce socjalistycznej : praca zbiorowa /
Skuteczna reklama / Sznajder, Andrzej.
Sponsoring czyli Jak promować firmę wspierając innych / Sznajder, Andrzej.
Sport jako biznes w czasach globalizacji / Sznajder, Andrzej.
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Sznajder, Andrzej.
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Sznajder, Andrzej.
Sztuka promocji czyli Jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę / Sznajder, Andrzej.
Technologie mobilne w marketingu / Sznajder, Andrzej.
Zarządzanie silną marką /
Zarządzanie silną marką /