KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Sznajder, Andrzej. ( w 23 rekordach )


  1. INP'92/93
  2. Andrzej Sznajder Marketing sportu : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, 268 s. / Katarzyna Kochaniak // Studia Medioznawcze. - Nr 3 (38) 2009, strony 195-198.
  1. Sznajder, Andrzej (1950- ).
  2. Sznajder, Andrzej.
  1. Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności /
  2. Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności /
  3. Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie /
  4. Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie eksportującym : praca zbiorowa /
  5. Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Sznajder, Andrzej.
  6. Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Sznajder, Andrzej.
  7. Marketing sportu / Sznajder, Andrzej.
  8. Marketing sportu / Sznajder, Andrzej.
  9. Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Sznajder, Andrzej.
  10. Marketing wirtualny / Sznajder, Andrzej.
  11. Marketing wirtualny / Sznajder, Andrzej.
  12. Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Mazur, Jolanta.
  13. Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Mazur, Jolanta.
  14. Reklama : organizacja i funkcjonowanie w gospodarce socjalistycznej : praca zbiorowa /
  15. Skuteczna reklama / Sznajder, Andrzej.
  16. Sponsoring czyli Jak promować firmę wspierając innych / Sznajder, Andrzej.
  17. Sport jako biznes w czasach globalizacji / Sznajder, Andrzej.
  18. Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Sznajder, Andrzej.
  19. Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Sznajder, Andrzej.
  20. Sztuka promocji czyli Jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę / Sznajder, Andrzej.
  21. Technologie mobilne w marketingu / Sznajder, Andrzej.
  22. Zarządzanie silną marką /
  23. Zarządzanie silną marką /