KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zrałek, Jolanta. ( w 5 rekordach )


  1. Kp. Znaczenie wizerunku przedsiębiorstwa w wyborach konsumentów (w świetle racjonalności) / Jolanta Zrałek. - Katowice, 2005.
  1. Zrałek, Jolanta.
  1. Konsumenci wobec public relations : komunikacyjne uwarunkowania zachowań nabywczych / Zrałek, Jolanta.
  2. Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji : zrównoważone zachowania konsumenckie i ich determinanty / Zrałek, Jolanta.
  3. Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań /
  4. Zachowania rynkowe kobiet : wybory i determinanty : praca zbiorowa / Małysa-Kaleta, Agata Barbara.
  5. Znaczenie wizerunku przedsiębiorstwa w wyborach konsumentów : (w świetle racjonalności) / Zrałek, Jolanta.