KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ). ( w 5 rekordach )


  1. Baruk, Agnieszka.
  2. Baruk, Agnieszka I.
  1. Kp. Marketing-mix w przedsiębiorstwie / Agnieszka Baruk. - Lublin, 2001.
  2. Prac. ARL. - 2000.
  3. Nowoczesna strategia marketingowa / Agnieszka Baruk. - Warszawa, 2002.
  4. Kp. Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy / Agnieszka Izabela Baruk. - Lublin, 2005.
  5. Kp. Zadowolenie i satysfakcja pracowników a możliwości rozwoju personalnego / Agnieszka I. Baruk // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. - Z. 83 (2015) = Nr 1941, s. 11-23.
  1. Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
  1. Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy : uwarunkowania strukturalne i procesowe / Baruk, Agnieszka Izabela
  2. Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy : uwarunkowania strukturalne i procesowe / Baruk, Agnieszka Izabela
  3. Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? : wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców / Baruk, Agnieszka Izabela
  4. Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy / Baruk, Agnieszka Izabela
  5. Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Baruk, Agnieszka Izabela