KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Rosa, Grażyna (1968- ). ( w 83 rekordach )


  1. Kp. Podstawy marketingu / Joanna Hołub, Józef Perenc, Grażyna Rosa. - [Szczecin], 1997.
  2. Inf. od autora.
  1. Rosa, Grażyna (1968- ).
  1. Analiza i funkcjonowanie rynku : ćwiczenia i zadania / Rosa, Grażyna
  2. Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach / Rosa, Grażyna
  3. Gospodarka i społeczeństwo - współczesne wyzwania /
  4. Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) /
  5. Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i gospodarce /
  6. Kierunki zmian w zarządzaniu, finansach i marketingu podmiotów rynkowych /
  7. Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych /
  8. Komunikacja i negocjacje w biznesie / Rosa, Grażyna
  9. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Flejterska, Ewa.
  10. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Rosa, Grażyna
  11. Konkurencja na rynku usług transportowych / Rosa, Grażyna
  12. Konkurencja o nabywcę - wybrane problemy / Rosa, Grażyna
  13. Konsument na rynku usług / Bera, Anna.
  14. Logistyka : infrastruktura techniczna na świecie : zarys teorii i praktyki /
  15. Logistyka : infrastruktura techniczna na świecie /
  16. Marketing : materiały do ćwiczeń /
  17. Marketing : przewodnik do ćwiczeń / Smalec, Agnieszka.
  18. Marketing jako sposób wzmacniania pozycji konkurencyjnej na rynku usług transportowych / Rosa, Grażyna
  19. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  20. Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem /
  21. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marka, trendy i kierunki rozwoju /
  22. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
  23. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
  24. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : specyfika marki we współczesnej gospodarce /
  25. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
  26. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
  27. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  28. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  29. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  30. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  31. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  32. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  33. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  34. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  35. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  36. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  37. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  38. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  39. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  40. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  41. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  42. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  43. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  44. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  45. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  46. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  47. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  48. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  49. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  50. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /
  51. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna /
  52. Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro /
  53. Marketing usług logistycznych / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  54. Marketing w handlu /
  55. Młodzi polscy naukowcy wobec wyzwań współczesnego rynku /
  56. Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  57. Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku /
  58. Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji /
  59. Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich / Rosa, Grażyna
  60. Nowoczesny świat marketingu : quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /
  61. Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów /
  62. Profesjonalna obsługa klienta / Rosa, Grażyna
  63. Przedsiębiorstwa i instytucje w warunkach kryzysu gospodarczego /
  64. Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
  65. Quo Vadis marketingu : materiały konferencyjne, Szczecin, 23-24 maja 2006 : praca zbiorowa /
  66. Quo vadis marketingu : nowoczesna komunikacja a zachowania konsumentów : materiały konferencyjne, Szczecin, 3-4 kwietnia 2008 : praca zbiorowa /
  67. Quo vadis marketingu /
  68. Reakcje współczesnych organizacji na zmiany zachodzące na rynkach europejskich /
  69. Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki /
  70. Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym /
  71. Społeczeństwo informacyjne - uwarunkowania rozwoju /
  72. Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym /
  73. The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development /
  74. The problems of marketing and management in the light of the challengers of the contemporary market = Problematyka marketingu i zarządzania w świetle wyzwań współczesnego rynku /
  75. Transformations in marketing on contemporary market = Przeobrażenia w marketingu na współczesnym rynku /
  76. Usługi transportowe : rynek, konkurencja, marketing / Rosa, Grażyna
  77. Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, mikrofirma /
  78. Współczesne wyzwania zarządzania, finansów i marketingu /
  79. Zachowania nabywców /
  80. Zachowania współczesnych konsumentów i rozwój zarządzania marketingowego organizacją /
  81. Zarządzanie marketingowe /
  82. Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach /
  83. Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres /