KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Rosa, Grażyna (1968- ). ( w 91 rekordach )


  1. Kp. Podstawy marketingu / Joanna Hołub, Józef Perenc, Grażyna Rosa. - [Szczecin], 1997.
  2. Inf. od autora.
  1. Rosa, Grażyna (1968- ).
  1. Analiza i funkcjonowanie rynku : ćwiczenia i zadania / Rosa, Grażyna
  2. Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach / Rosa, Grażyna
  3. Aspekty rozwoju regionalnego - czynniki, instrumenty, zarządzanie /
  4. Gospodarka i społeczeństwo - współczesne wyzwania /
  5. Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) /
  6. Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i gospodarce /
  7. Kierunki zmian w zarządzaniu, finansach i marketingu podmiotów rynkowych /
  8. Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych /
  9. Komunikacja i negocjacje w biznesie / Rosa, Grażyna
  10. Komunikacja marketingowa / Rosa, Grażyna
  11. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Flejterska, Ewa.
  12. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Rosa, Grażyna
  13. Konkurencja na rynku usług transportowych / Rosa, Grażyna
  14. Konkurencja o nabywcę - wybrane problemy / Rosa, Grażyna
  15. Konsument na rynku usług / Bera, Anna.
  16. Logistyka : infrastruktura techniczna na świecie : zarys teorii i praktyki /
  17. Logistyka : infrastruktura techniczna na świecie /
  18. Marketing : materiały do ćwiczeń /
  19. Marketing : przewodnik do ćwiczeń / Smalec, Agnieszka.
  20. Marketing i Zarządzanie /
  21. Marketing jako sposób wzmacniania pozycji konkurencyjnej na rynku usług transportowych / Rosa, Grażyna
  22. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  23. Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem /
  24. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marka, trendy i kierunki rozwoju /
  25. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
  26. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
  27. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : specyfika marki we współczesnej gospodarce /
  28. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
  29. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
  30. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  31. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  32. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  33. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  34. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  35. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  36. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  37. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  38. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  39. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  40. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  41. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  42. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  43. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  44. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  45. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  46. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  47. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  48. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  49. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  50. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  51. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  52. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  53. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /
  54. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna /
  55. Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro /
  56. Marketing usług logistycznych / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  57. Marketing w handlu /
  58. Młodzi polscy naukowcy wobec wyzwań współczesnego rynku /
  59. Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  60. Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku /
  61. Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji /
  62. Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich / Rosa, Grażyna
  63. Nowoczesny świat marketingu : quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /
  64. Podstawy marketingu / Hołub-Iwan, Joanna.
  65. Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów /
  66. Profesjonalna obsługa klienta / Rosa, Grażyna
  67. Przedsiębiorstwa i instytucje w warunkach kryzysu gospodarczego /
  68. Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
  69. Quo Vadis marketingu : materiały konferencyjne, Szczecin, 23-24 maja 2006 : praca zbiorowa /
  70. Quo vadis marketingu : nowoczesna komunikacja a zachowania konsumentów : materiały konferencyjne, Szczecin, 3-4 kwietnia 2008 : praca zbiorowa /
  71. Quo vadis marketingu /
  72. Reakcje współczesnych organizacji na zmiany zachodzące na rynkach europejskich /
  73. Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki /
  74. Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym /
  75. Społeczeństwo informacyjne - uwarunkowania rozwoju /
  76. Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym /
  77. The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development /
  78. The problems of marketing and management in the light of the challengers of the contemporary market = Problematyka marketingu i zarządzania w świetle wyzwań współczesnego rynku /
  79. Transformations in marketing on contemporary market = Przeobrażenia w marketingu na współczesnym rynku /
  80. Usługi transportowe : rynek, konkurencja, marketing / Rosa, Grażyna
  81. Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, mikrofirma /
  82. Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym / Rosa, Grażyna
  83. Współczesna ekonomika usług /
  84. Współczesne wyzwania zarządzania, finansów i marketingu /
  85. Zachowania nabywców /
  86. Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego transportu / Rosa, Grażyna
  87. Zachowania współczesnych konsumentów i rozwój zarządzania marketingowego organizacją /
  88. Zarządzanie i planowanie marketingowe : wybrane problemy / Rosa, Grażyna
  89. Zarządzanie marketingowe /
  90. Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach /
  91. Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres /