Smalec, Agnieszka. ( w 58 rekordach )
- Kp. Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach / Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. - Szczecin, 2000.
- Smalec, Agnieszka.
- Analiza i funkcjonowanie rynku : ćwiczenia i zadania / Rosa, Grażyna
- Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach / Rosa, Grażyna
- Aspekty rozwoju regionalnego - czynniki, instrumenty, zarządzanie /
- Działania marketingowe organizacji /
- Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) /
- Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i gospodarce /
- Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych /
- Konsument na rynku usług / Bera, Anna.
- Marketing : przewodnik do ćwiczeń / Smalec, Agnieszka.
- Marketing międzynarodowy : wybrane zagadnienia / Smalec, Agnieszka.
- Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem /
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marka, trendy i kierunki rozwoju /
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : specyfika marki we współczesnej gospodarce /
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /
- Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna /
- Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro /
- Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku /
- Nowoczesny świat marketingu : quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /
- Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym : wybrane aspekty zarządzania i finansowania / Kogut-Jaworska, Magdalena.
- Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta rozwoju jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego / Czyżycki, Rafał.
- Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
- Quo Vadis marketingu : materiały konferencyjne, Szczecin, 23-24 maja 2006 : praca zbiorowa /
- Quo vadis marketingu : nowoczesna komunikacja a zachowania konsumentów : materiały konferencyjne, Szczecin, 3-4 kwietnia 2008 : praca zbiorowa /
- Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym /
- The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development /
- The problems of marketing and management in the light of the challengers of the contemporary market = Problematyka marketingu i zarządzania w świetle wyzwań współczesnego rynku /
- Zarządzanie i planowanie marketingowe : wybrane problemy / Rosa, Grażyna
- Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres /