KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Smalec, Agnieszka. ( w 58 rekordach )


  1. Kp. Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach / Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. - Szczecin, 2000.
  1. Smalec, Agnieszka.
  1. Analiza i funkcjonowanie rynku : ćwiczenia i zadania / Rosa, Grażyna
  2. Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach / Rosa, Grażyna
  3. Aspekty rozwoju regionalnego - czynniki, instrumenty, zarządzanie /
  4. Działania marketingowe organizacji /
  5. Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) /
  6. Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i gospodarce /
  7. Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych /
  8. Konsument na rynku usług / Bera, Anna.
  9. Marketing : przewodnik do ćwiczeń / Smalec, Agnieszka.
  10. Marketing międzynarodowy : wybrane zagadnienia / Smalec, Agnieszka.
  11. Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem /
  12. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marka, trendy i kierunki rozwoju /
  13. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
  14. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
  15. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : specyfika marki we współczesnej gospodarce /
  16. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
  17. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
  18. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  19. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  20. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  21. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  22. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  23. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  24. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  25. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  26. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  27. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  28. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  29. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  30. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  31. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  32. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  33. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  34. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  35. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  36. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  37. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  38. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  39. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  40. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  41. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  42. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  43. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  44. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /
  45. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna /
  46. Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro /
  47. Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku /
  48. Nowoczesny świat marketingu : quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /
  49. Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym : wybrane aspekty zarządzania i finansowania / Kogut-Jaworska, Magdalena.
  50. Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta rozwoju jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego / Czyżycki, Rafał.
  51. Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
  52. Quo Vadis marketingu : materiały konferencyjne, Szczecin, 23-24 maja 2006 : praca zbiorowa /
  53. Quo vadis marketingu : nowoczesna komunikacja a zachowania konsumentów : materiały konferencyjne, Szczecin, 3-4 kwietnia 2008 : praca zbiorowa /
  54. Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym /
  55. The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development /
  56. The problems of marketing and management in the light of the challengers of the contemporary market = Problematyka marketingu i zarządzania w świetle wyzwań współczesnego rynku /
  57. Zarządzanie i planowanie marketingowe : wybrane problemy / Rosa, Grażyna
  58. Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres /