KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Walesiak, Marek (1957- ). ( w 19 rekordach )


  1. Kp. Zastosowania metod taksonomicznych w gospodarce / [red. nauk. Tadeusz Borys, Marek Walesiak]. - Jelenia Góra ; Wrocław, 1994.
  2. Metody analizy danych marketingowych / Marek Walesiak. - Warszawa, 1996.
  3. INP'1995/96
  4. Analiza danych jakościowych i symbolicznych z wykorzystaniem programu R / red. nauk. Eugeniusz Gatnar, Marek Walesiak. - Warszawa, 2011.
  1. Walesiak, Marek (1957- ).
  1. Analiza danych jakościowych i symbolicznych z wykorzystaniem programu R /
  2. Classification and data analysis : theory and applications /
  3. Conjoint analysis w badaniach marketingowych / Walesiak, Marek
  4. Klasyfikacja i analiza danych - teoria i zastosowania /
  5. Klasyfikacja i analiza danych - teoria i zastosowania /
  6. Klasyfikacja i analiza danych : teoria i zastosowania /
  7. Klasyfikacja i analiza danych : teoria i zastosowania /
  8. Klasyfikacja i analiza danych : teoria i zastosowania /
  9. Klasyfikacja i analiza danych : teoria i zastosowania /
  10. Klasyfikacja i analiza danych : teoria i zastosowania /
  11. Klasyfikacja i analiza danych : teoria i zastosowania /
  12. Klasyfikacja i analiza danych : teoria i zastosowania /
  13. Klasyfikacja i analiza danych : teoria i zastosowania /
  14. Metody analizy danych marketingowych / Walesiak, Marek
  15. Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych /
  16. Realizacja badań marketingowych metodą conjoint analysis z wykorzystaniem pakietu statystycznego SPSS for Windows / Walesiak, Marek
  17. Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R /
  18. Uogólniona miara odległości w statystycznej analizie wielowymiarowej / Walesiak, Marek
  19. Wizualizacja wyników badań marketingowych : podejścia, metody i zastosowania /