KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Bąk, Andrzej (1961- ). ( w 9 rekordach )


  1. Kp. Realizacja badań marketingowych metodą conjoint analysis z wykorzystaniem pakietu statystycznego SPSS for Windows / Marek Walesiak, Andrzej Bąk. - Wrocław, 1997.
  2. Conjoint analysis w badaniach marketingowych / Marek Walesiak, Andrzej Bąk. - Wrocław, 2000.
  1. Bąk, Andrzej (1961- ).
  1. Analiza danych jakościowych i symbolicznych z wykorzystaniem programu R /
  2. Conjoint analysis w badaniach marketingowych / Walesiak, Marek
  3. Dekompozycyjne metody pomiaru preferencji w badaniach marketingowych / BĄK, ANDRZEJ
  4. Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych /
  5. Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R / Bąk, Andrzej
  6. Realizacja badań marketingowych metodą conjoint analysis z wykorzystaniem pakietu statystycznego SPSS for Windows / Walesiak, Marek
  7. Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R /
  8. Statystyka z prostej perspektywy teorii zbiorów /
  9. Wprowadzenie do informatyki dla ekonomistów /