KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kotler, Philip (1931- ). ( w 55 rekordach )


  1. Kotler, Philip C.
  2. Kotler, Filip.
  1. Marketing / Philip Kotler. - Warszawa, 1994.
  2. LCN'1996
  3. Kp. Nadanie Philipowi Kotlerowi tytułu doktora honoris causa Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 3 października 1998 r. - Kraków, 1998.
  4. Marketing nie stoi w miejscu / Philip C. Kotler, Dipak C. Jain and Suvit Maesincee. - Warszawa, 2002.
  5. Kp. Upravlenie marketingom / Filip Kotler. - Moskva, 1980.
  1. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing
  2. Kotler, Philip (1931- ). (ang.) Marketing management
  3. Kotler, Philip (1931- ). (ang.) Marketing in the public sector
  4. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing 4.0
  5. Kotler, Philip (1931- ). (niem.) Marketing management
  6. Kotler, Philip (1931- ). (fr.) Marketing management
  7. Kotler, Philip (1931- ).
  8. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Kotler on marketing
  9. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing management
  1. Analytical marketing / Kotler, Philip
  2. Broadening the concept and applications of marketing / Kotler, Philip
  3. Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Kotler, Philip
  4. Creating and managing the product mix / Kotler, Philip
  5. Dobro popłaca! : inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy... a zyski rosną / Kotler, Philip
  6. Drucker o marketingu : nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu / Cohen, William A.
  7. Drucker on marketing : lessons from the world's most influential business thinker / Cohen, William A.
  8. Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu / KOTLER, PHILIP
  9. Globalization and international marketing competition / Kotler, Philip
  10. Improving the role and practice of marketing / Kotler, Philip
  11. Innowacyjność przepis na sukces : model "od A do F" / Trías de Bes, Fernando
  12. Internal marketing, research approach, and other works / Grönroos, Christian
  13. Kotler o marketingu : jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach / Kotler, Philip
  14. Managerial marketing : current thought / Sheth, Jagdish N.
  15. Marketing Kotler, Philip
  16. Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
  17. Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
  18. Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / KOTLER, PHILIP
  19. Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
  20. Marketing : podręcznik europejski /
  21. Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
  22. Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
  23. Marketing / KOTLER, PHILIP
  24. Marketing / Kotler, Philip
  25. Marketing / Kotler, Philip
  26. Marketing 3.0 : Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek! / Kotler, Philip
  27. Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / Kotler, Philip
  28. Marketing 4.0 : era cyfrowa / Kotler, Philip
  29. Marketing in the new economy / Kotler, Philip
  30. Marketing in the public sector : a roadmap for improved performance / Kotler, Philip
  31. Marketing lateralny / KOTLER, PHILIP
  32. Marketing management : analysis, planning, and control / Kotler, Philip
  33. Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Kotler, Philip
  34. Marketing management / Kotler, Philip
  35. Marketing management / Kotler, Philip
  36. Marketing management / Kotler, Philip
  37. Marketing management /
  38. Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego / Kotler, Philip
  39. Marketing nie stoi w miejscu : nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę / Kotler, Philip
  40. Marketing od A do Z / Kotler, Philip
  41. Marketing places : attracting, investment, industry and tourism to cities, states and nations / Kotler, Philip
  42. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej / Kotler, Philip
  43. Marketing theory and orientations / Kotler, Philip
  44. Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Kotler, Philip
  45. Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Kotler, Philip
  46. Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Kotler, Philip
  47. Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Kotler, Philip
  48. Principles of marketing Kotler, Philip
  49. Przez marketing do wzrostu : 8 zwycięskich strategii / Kotler, Philip
  50. Social marketing : influencing behaviors for good / Kotler, Philip
  51. Strategic marketing / Kotler, Philip
  52. Strategic marketing for nonprofit organizations / Andreasen, Alan R.
  53. The marketer's guide to public relations : how today's top companies are using the new PR to gain a competitive edge / Harris, Thomas L.
  54. The social and ethical side of marketing / Kotler, Philip
  55. Zarządzanie marką w segmencie B2B / Kotler, Philip