KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie /

Corporate Social Responsibility - doskonalenie relacji społecznych w firmie
Rudnicka, Agata.
Agata Rudnicka.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Etyka), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Relacje z klientem)
Warszawa :
Oficyna a Wolters Kluwer business,
2012.
252, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, przedsiębiorców, menedżerów, pracowników działów HR i PR.
978-83-264-3844-8
330.162:658.3




Personel przedsiębiorstwa. Stosunki międzyludzkie w przedsiębiorstwie.

 



Społeczna odpowiedzialność biznesu.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD015/xx002588906.jpg

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9410 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.9410
wypożyczona 14/05/2024 10/04/2024 Zarezerwuj
T T.12547 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.12547
Nocne 25/03/2013 -
BE E.74090 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Etyka
Nocne 28/08/2023 -
Rekord:
ISBN: