KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Identyfikacja struktur rynkowych : pomiar, modelowanie, symulacja /

pomiar, modelowanie, symulacja /
pod red. Małgorzaty Rószkiewicz.
Warszawa :
SGH - Oficyna Wydawnicza,
2004.
213 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa ISSN 0867-7727 533)
(Monografie i Opracowania / [Szkoła Główna Handlowa], 0867-7727 ; 533)
Bibliogr. przy art.
Streszcz. art. w jęz. ang.
339.13:658.8:658.012.12:303.425.7](061)




Rynek. Analiza rynku. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd.).

 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- metodologia.
Badania marketingowe -- metody statystyczne.
Badania rynku.
metodologia.
metody statystyczne.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/zz2005864159.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/zz2005864159.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.70470 Ec.2037 Tylko na miejscu 09/02/2007 -
Na miejscu
Rekord: