KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy : uwarunkowania strukturalne i procesowe /

uwarunkowania strukturalne i procesowe /
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Agnieszka Baruk.
Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Strategie marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Strategie marketingowe)
Toruń :
Wydawnictwo Adam Marszałek,
301 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 288-294.
83-7322-068-2


 



Marketing strategiczny.
Marketing.
Planowanie strategiczne.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.113 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.113
krótkoterminowe 27/05/2015 Zamów
T T.6898 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Strategie marketingowe
Nocne 07/01/2014 -
BG WM.1004 WM.1004 miesięczne 17/04/2007 Zamów
BE S.89911 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
miesięczne 10/09/2018 Zamów
BE S.89910 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
miesięczne 18/11/2010 Zamów
Rekord: