KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym /

Commonsense direct and digital marketing
Bird, Drayton.
Drayton Bird ; przekł. [z jęz. ang.] Marcin Kowalczyk.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Wydawnictwo MT Biznes,
cop. 2008.
492 s. : il. ; 25 cm.
U góry okł.: "Edycja 5. specjalna" [dot. oryg.] oraz "Wydanie polskie we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego".
U dołu okł.: "Skuteczne metody pomiaru i testowania dla marketingu zintegrowanego, nowe zastosowania marketingu interaktywnego, kulisy najlepszych kampanii w historii Internetu".
Ind.
Tł. z jęz. ang.
978-83-61040-44-6
339.138:339.177/.178](07)




Marketing. Badania marketingowe.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9852 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.9852
krótkoterminowe 02/03/2016 Zamów
T T.10385 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.10385
Nocne 03/01/2011 -
Rekord:
ISBN: