KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa /

kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa /
Baran, Radosław.
pod redakcją Lechosława Garbarskiego ; autorzy: Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Beata Marciniak, Teresa Taranko.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2011.
298 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych, a także średnich ekonomicznych.
978-83-208-1957-1
339.138(075.8)




Marketing. Badania marketingowe.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Marketing -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx002162879.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx002162879.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9182 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.9182
wypożyczona 30/04/2024 29/02/2024 Zarezerwuj
T T.12519 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.12519
Nocne 18/06/2015 -
BE S.97819 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 16/06/2023 Zamów
BE E.80851 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: