|
Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa /
|
|
kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa /
|
|
Baran, Radosław.
|
|
pod redakcją Lechosława Garbarskiego ; autorzy: Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Beata Marciniak, Teresa Taranko. |
|
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
|
|
Warszawa :
|
|
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
|
|
2011.
|
|
298 s. :
il. ;
24 cm.
|
|
Bibliogr. przy rozdz.
Dla uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych, a także średnich ekonomicznych.
|
|
978-83-208-1957-1
|
|
339.138(075.8) |
|
|