|
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych /
|
|
trendy, strategie, instrumenty.
|
| Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
|
|
Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych /
|
|
[red. nauk. Agnieszka Smalec]. |
|
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
|
|
Szczecin :
|
|
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
|
|
2013.
|
|
540 s. :
il. ;
25 cm.
|
|
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 775)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 30)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 30)
|
|
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
|
|
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 775.
Tekst pol., ang., ros. Streszcz. ang., pol.
|
|
339.138:332.14](082.1) |
|
|