KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych /

trendy, strategie, instrumenty.
Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych /
[red. nauk. Agnieszka Smalec].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2013.
540 s. : il. ; 25 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 775)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 30)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 30)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
3
brak wypożyczeń
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 775.
Tekst pol., ang., ros.
Streszcz. ang., pol.
339.138:332.14](082.1)
182885 (to nie jest sygnatura)





Marketing regionalny. Marketing terytorialny.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



Marketing terytorialny -- Polska -- 1990-. -- 354707
Marketing terytorialny
354707
Polska
1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TC Bibl. Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług-wydaw. ciągłe (Tc.3246)
Syg.Tc.3/775
Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Nocne 15/11/2013 2004200032463 -
Ec Czytelnia Czasopism Bibl.Ekonom. (Ec.54173)
Syg.Ec.48075
Tylko na miejscu 26/11/2013 2003200541739 -
Na miejscu
Cg Czytelnia Bibl. Głównej (Cg.35381)
Syg.Cg.28260(Pdc)
Tylko na miejscu 22/10/2013 2003000353815 -
Na miejscu
Rekord: