KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Mechanizm kształtowania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego /

Błoński, Krzysztof (ekonomia).
Krzysztof Błoński.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Samorząd terytorialny), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Samorząd terytorialny 25), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Rozprawy i studia)
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2018.
314 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 1004)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (1078) 1004)
Bibliografia na stronach 275-303.
Streszczenie w języku angielskim.
978-83-7972-187-0


 



Administracja publiczna
aspekt ekonomiczny.
badania.
Infrastruktura społeczna
Jakość usług
Konsumenci
Konsumenci -- zadowolenie -- badania.
Konsumenci -- zadowolenie.
Monografia
Obsługa klienta
Polityka, politologia, administracja publiczna
Pracownicy samorządowi
Przedsiębiorcy
Samorząd lokalny
Samorząd lokalny -- aspekt ekonomiczny.
Samorząd terytorialny
Satysfakcja (psychologia)
Socjologia i społeczeństwo
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
zadowolenie
zadowolenie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.20364 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Rozprawy i studia
T.20364
Nocne -
BG Z.122994 Tylko na miejscu -
Na miejscu
BE S.95797 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Samorząd terytorialny 25
krótkoterminowe 06/08/2020 Zamów
BE S.95789 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Samorząd terytorialny 25
krótkoterminowe 15/11/2018 Zamów
BE S.95788 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Samorząd terytorialny 25
krótkoterminowe Zamów
BE E.78483 Ec.38503 Tylko na miejscu -
Na miejscu
BE E.78478 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Samorząd terytorialny
Nocne -
Rekord:
ISBN: