KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations /

Tworzydło, Dariusz (1974- ).
Dariusz Tworzydło.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Public relations), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Public relations 18/4)
Rzeszów :
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania,
2008.
183, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 173-176. Indeks.
978-83-60583-20-3


 



117882
Macierze (matematyka).
Macierze (matematyka). -- 117882
Polska.
Przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwa -- public relations -- Polska.
Public relations
public relations
Public relations -- studium przypadku.
studium przypadku.
Wizerunek przedsiębiorstwa.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001176889.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001176889.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.123080 Tylko na miejscu -
Na miejscu
BE S.96024 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Public relations 18/4
krótkoterminowe Zamów
BE S.96023 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Public relations 18/4
krótkoterminowe Zamów
BE E.78975 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Public relations
wypożyczona 31/12/2024 10/11/2023 -
Rekord:
ISBN: