KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing research : applied insight /

applied insight /
Nunan, Daniel.
Daniel Nunan, David F. Birks, Naresh K. Malhotra.
Sixth edition.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Anglojęzyczne), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Anglojęzyczne 33)
Harlow [i pozostałe] :
Pearson,
2020.
XVII, [1], 951 stron : ilustracje ; 26 cm.
Bibliografia po rozdziałach. Indeksy.
978-1-292-30872-2


 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx005011249.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx005011249.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96721 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Anglojęzyczne 33
krótkoterminowe 30/06/2021 Zamów
BE E.79798 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Anglojęzyczne
Nocne -
Rekord:
ISBN: