KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych /

badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych /
Wąsikowska, Barbara.
Barbara Wąsikowska.
Wydanie pierwsze.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Warszawa :
Difin,
2023.
202, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 185-197.
Książka skierowana do wszystkich zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Naukji i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2022, nr projektu 001/RID/2018/19, kwota finansowania 10 684 000,00 zł
978-83-8270-265-1


 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.98706 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe Zamów
BE S.98705 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 04/04/2024 Zamów
BE S.98704 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe Zamów
BE S.98703 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe Zamów
BE S.98702 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe Zamów
BE E.81402 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne -
Rekord:
ISBN: