KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Jakościowe badania marketingowe /

Nikodemska-Wołowik, Anna Maria.
Anna M. Nikodemska-Wołowik.
Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
1999.
208 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic )
(Marketing bez Tajemnic )
Bibliogr. s. 207-208.
83-208-1217-8
303.4/.8:339.138




Metody i techniki badań społecznych. Rodzaje badań. Strategia badań. Projektowanie badań. Surveye. Badania ankietowe. Ankiety. Dobór prób. Wywiady. Kwestionariusze. Opracowanie wyników. Organizacja badań. Socjometria. Metoda biograficzna w socjologii (biogramy)

 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- Polska -- poradniki.
Polska
poradniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.1619 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.1619
miesięczne 13/05/2023 Zamów
T T.1618 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.1618
miesięczne 18/05/2022 Zamów
T T.1617 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.1617
miesięczne 17/04/2007 Zamów
T T.1616 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.1616
miesięczne 11/05/2022 Zamów
T T.1615 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.1615
Nocne 07/01/2014 -
BE S.84758 miesięczne 17/12/2015 Zamów
BE E.66442 Nocne 20/04/2009 -
Rekord: