KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Społeczne aspekty badań marketingowych : wybrane problemy /

wybrane problemy /
Kisiel, Przemysław.
Przemysław Kisiel.
Wyd. 2.
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Socjologia 14), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Kraków :
Wydaw. Akademii Ekonomicznej w Krakowie,
2000.
97 s. ; 24 cm.
Literatura s. [85]-88.
83-7252-035-6
339.13




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



aspekt społeczny
Badania marketingowe
Badania marketingowe -- aspekt społeczny -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.88046 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
miesięczne 26/08/2019 Zamów
BE S.86977 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Socjologia 14
miesięczne 07/09/2009 Zamów
BE E.67374 Nocne 17/04/2007 -
Rekord: