KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ostrowska, Izabela ( w 12 rekordach )


  1. Ostrowska, Izabela Maria.
  1. Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki / Izabela Ostrowska. - Szczecin, 2010.
  2. OPI online
  1. Ostrowska, Izabela (ekonomia).
  1. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Rosa, Grażyna
  2. Konsument na rynku usług / Bera, Anna.
  3. Marketing i Zarządzanie /
  4. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  5. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  6. Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro /
  7. Młodzi nabywcy na e-zakupach / Gracz, Leszek.
  8. Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska. Ostrowska, Izabela
  9. Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  10. Profesjonalna obsługa klienta / Rosa, Grażyna
  11. Zarządzanie działalnością usługową w nowoczesnej gospodarce : perspektywa regionalna oraz ujęcie historyczne /
  12. Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach /