Ostrowska, Izabela ( w 12 rekordach )
- Ostrowska, Izabela Maria.
- Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki / Izabela Ostrowska. - Szczecin, 2010.
- OPI online
- Ostrowska, Izabela (ekonomia).
- Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Rosa, Grażyna
- Konsument na rynku usług / Bera, Anna.
- Marketing i Zarządzanie /
- Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro /
- Młodzi nabywcy na e-zakupach / Gracz, Leszek.
- Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska. Ostrowska, Izabela
- Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
- Profesjonalna obsługa klienta / Rosa, Grażyna
- Zarządzanie działalnością usługową w nowoczesnej gospodarce : perspektywa regionalna oraz ujęcie historyczne /
- Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach /