KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Szulce, Halina. ( w 20 rekordach )


  1. Szulce, H.
  1. INP
  2. Kp. Leksykon sfery spożycia / pod red. Haliny Szulce. - Poznań, 1988.
  1. Szulce, Halina.
  1. Ceny a rynek / Krasiński, Zdzisław
  2. Denaturalizacja spożycia a zadania spółdzielczego handlu wiejskiego / Brojerski, Marek.
  3. Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych /
  4. Ekonomiczne instrumenty sterowania rynkiem żywnościowym / Szulce, Halina.
  5. Ekonomika konsumpcji / Krasiński, Zdzisław
  6. Handel w gospodarce narodowej (uwarunkowania i perspektywy) / Szulce, Halina.
  7. Kompendium marketingu dla logistyków /
  8. Marketing : [podręcznik] / Szulce, Halina.
  9. Marketing : uwarunkowania i instrumenty / Mruk, Henryk.
  10. Obrót wewnętrzny wsi na tle społeczno-gospodarczym rolnictwa / Brojerski, Marek.
  11. Obszary i możliwości wykorzystania marketingu /
  12. Przemiany struktury spożycia dóbr konsumpcyjnych.
  13. Przemiany struktury spożycia dóbr konsumpcyjnych.
  14. Przemiany w spożyciu żywności w warunkach wprowadzania wolnego rynku / Ciechomski, Wiesław.
  15. Rozważania o handlu wewnętrznym i obszarach rynkowych / Zakrzewski, Zbigniew
  16. Struktury i strategie w handlu / Szulce, Halina.
  17. Uwarunkowania i możliwości sterowania ryzykiem w produkcji rolnej /
  18. Zarządzanie marką / Szulce, Halina.
  19. Zarządzanie marką / Szulce, Halina.
  20. Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa /