KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Dejnaka, Agnieszka. ( w 14 rekordach )


  1. CRM / Agnieszka Dejnaka. - Gliwice, 2002.
  2. www.pho-bos.com.pl
  1. Dejnaka, Agnieszka.
  1. Budowanie lojalności klientów : marketing partnerski w polskich firmach / Dejnaka, Agnieszka.
  2. CRM : zarządzanie kontaktami z klientami / Dejnaka, Agnieszka.
  3. Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne /
  4. Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa / Noga, Beniamin.
  5. Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa / Noga, Beniamin.
  6. Innowacje w biznesie /
  7. Marketing mobilny /
  8. Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non profit /
  9. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych / Dejnaka, Agnieszka.
  10. Strategia reklamy marki, produktów i usług / Dejnaka, Agnieszka.
  11. Strategia reklamy marki, produktów i usług / Dejnaka, Agnieszka.
  12. Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami / Łobos, Krzysztof.
  13. Współczesne problemy zarządzania i marketingu / Łobos, Krzysztof.
  14. Zasoby ludzkie : planowanie i zarządzanie / Dejnaka, Agnieszka.