KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

    Marketing a aktywność regionów / / pod red. nauk. Jana Karwowskiego ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Katedra Marketingu, Polska Akademia Nauk. Oddział Gdańsk. Sekcja Organizacji i Zarządzania.
    Szczecin : Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2006. 236, [2] : il. ; 24 cm.
   
U góry s. tyt. i okł.: XX lat Uniwersytetu Szczecińskiego i 60 lat Wyższego Szkolnictwa Ekonomicznego na Pomorzu Zachodnim.

    ISBN 83-60397-06-6


Marketing terytorialny.
Regionalizacja ekonomiczna.
Partnerstwo publiczno-prywatne.
Samorząd lokalny
Marketing terytorialny
Przedsiębiorczość (postawa)
Współdziałanie
Regiony (administracja)

   
E.70260   
E.70261        UKD: 339.138:332.14:352/353](438)