229722 (to nie jest sygnatura)
|
003 -Nazwa inst., której nr kontr. jest w polu 001 [,]
|
NUKAT
|
005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
|
20171122014100.0
|
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
|
9788380953192
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
WA M/LA
|
|
WA M/LA
|
|
WA M/LS
|
|
POZN U/KaKs
|
|
TOR U/GKs
|
041 -Język dokumentu [0, ]
|
polski
|
|
angielski
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
|
Książka
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Dormus, Katarzyna.
|
920 -ISBN [ , ]
|
978-83-8095-319-2
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
|
Edukacja kobiet, kobiety w edukacji :
|
|
szkice historyczno-pedagogiczne /
|
|
Katarzyna Dormus, Anna Włoch, Justyna Wojniak.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
|
Kraków :
|
|
Oficyna Wydawnicza Impuls,
|
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
|
171 s. ;
|
336 -Typ zawartości [ , ]
|
Tekst
|
|
txt
|
|
rdacontent
|
337 -Typ mediów [ , ]
|
Bez urządzenia pośredniczącego
|
|
rdamedia
|
338 -Typ/rodzaj nośnika [ , ]
|
Wolumin
|
|
rdacarrier
|
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
|
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
|
546 -Uwaga dot. języka [ , ]
|
Streszcz. ang.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Edukacja kobiet
|
|
historia.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Kobiety w edukacji.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Kobiety w edukacji
|
|
Stany Zjednoczone
|
|
historia.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Edukacja dziewcząt
|
|
Polska
|
|
historia.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Edukacja dziewcząt
|
|
Stany Zjednoczone
|
|
historia.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Edukacja dziewcząt
|
|
Wielka Brytania
|
|
historia.
|
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
|
Włoch, Anna.
|
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
|
Wojniak, Justyna.
|
710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]
|
Oficyna Wydawnicza Impuls.
|
Egz.
Lokalizacja
|
Status udost.
|
Numer inwentarzowy
|
Data inwentaryzacji
|
BG | -3 | WM.20551 | 2017-12-18 |
BG | -3 | WM.20552 | 2017-12-18 |
BNS | 1 | H.30187 | 2017-11-16 |
BNS | -3 | H.30188 | 2017-11-16 |
|