KATALOG GŁÓWNY
Kontrast
272670 (to nie jest sygnatura)

003 -Nazwa inst., której nr kontr. jest w polu 001 [,]

NUKAT

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20190327020900.0

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9788380956322

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

OLSZT 003/bak
pol
rda
OLSZT 003/bak

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Książka

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Franczyk, Anna.
Autor
79937

920 -ISBN [ , ]

978-83-8095-632-2

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

Skarbiec nauczyciela-terapeuty (na bazie własnych doświadczeń z pracy terapeutycznej) czyli Od programu do realizacji :
propozycje rozwiązań pracy terapeutycznej prowadzonej z dziećmi w wieku przedszkolnym o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych /
Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska.

246 -Wariant tytułu [3,0]

Od programu do realizacji :
propozycje rozwiązań pracy terapeutycznej prowadzonej z dziećmi w wieku przedszkolnym o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych

250 -Strefa wydania [ , ]

Wydanie IX.

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

Kraków :
Oficyna Wydawnicza "Impuls",
2019.

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

254, [1] strona :
ilustracje ;
24 cm +
1 dysk optyczny (CD-ROM).

336 -Typ zawartości [ , ]

Tekst
txt
rdacontent

337 -Typ mediów [ , ]

Bez urządzenia pośredniczącego
n
rdamedia

338 -Typ/rodzaj nośnika [ , ]

Wolumin
nc
rdacarrier

500 -Uwaga ogólna [ , ]

Na dysku optycznym pliki pdf: Przykładowe scenariusze zajęć oraz wybrane karty pracy.

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Nauczanie przedszkolne
poradniki.
406753

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Nauczanie przedszkolne
programy nauczania.
379724

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Dzieci mające trudności w uczeniu się
edukacja
poradniki.
497904

700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]

Krajewska, Katarzyna.
Autor
79938

710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]

Oficyna Wydawnicza Impuls.
Wydawca
pbl
52864

Egz.

Numer inwentarzowy Lokalizacja Data inwentaryzacji Status udost.
Z.124188BG2020-05-041