KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

BARUK, AGNIESZKA IZABELA (1973- ).
Agnieszka Izabela Baruk
Czytelnia WZiEU (Marketing)
Warszawa
"Difin"
2006
272 s. wykr. 23 cm.
2
brak wypożyczeń
Bibliogr.
83-7251-630-8
339.138:339.166.5:658.3:65.012.4
648 (to nie jest sygnatura)





Marketing.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9273)
Czytelnia WZiEU : Marketing
Nocne 23/09/2016 2001200092732 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70202) Nocne 04/05/2015 2001000702022 -
Rekord: