KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing technologiczny i marketing terytorialny : (technological and territorial marketing) /

(technological and territorial marketing) /
Technological and territorial marketing
pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego ; Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju.
Warszawa :
Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju,
2007.
369 s. : il. ; 21 cm.
(Biuletyn - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju ISSN 0079-3493 z. 235)
(Biuletyn / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, 0079-3493 ; z. 235)
1
brak wypożyczeń
Err.
Zawiera materiały z konferencji, która odbyła się 11-12 kwietnia 2007 r.
Bibliogr.
Część art. w jęz. ang.
Streszcz. ang.
9788389693716
339.138:332.14:005.342
123277 (to nie jest sygnatura)





Marketing regionalny. Marketing terytorialny.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (Z.111134) Tylko na miejscu 06/12/2007 2000301111342 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: